miercuri, 24 iunie 2009

Agries











8 comentarii:

  1. Frumoase tare pozele.Cu adevarat ma duc cu gandul la romanism,la ce ne reprezinta pe noi ca popor.totul verde..si crucile de piatra..pare un loc bun in care sa stai asa si sa te gandesti.

    RăspundețiȘtergere
  2. Chiar este. Daca mergi acolo nu te mai poti intoarce acelasi om.

    RăspundețiȘtergere
  3. Excelente fotografii!!! Ai surprins fin atmosfera zonei!!!...m-au apucat niste nostalgii vazad fotografiile astea...

    RăspundețiȘtergere
  4. Unul din visele mele cele mai mari este sa cumpar o casuta intr-unul din satucele de aici, unde sa merg cu prietenii cam o luna pe an intr-un fel de "tabere" de cercetare si fotografie. Nu e un vis chiar asa utopic si, cum oamenii nu sint pretentiosi (lipsa semnal la telefon mobil, fara baie in camera si aer conditionat, eventual cortul in curte), poate la anu' pe vremea asta n-o sa stau in fata calculatorului tastind chestii care de multe ori nu ajung nicaieri...
    Fotografiile... as vrea sa am ochi si mina sa pot arata cit de frumos e acolo. Din pacate, eu sint etnolog, iar ca fotograf cred ca las mult de dorit.
    Multumesc mult pt comentariu! Sper ca la anu' sa-ti pot face invitatie cu toata trupa ta in Agriesel. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. da fuarte frumoase fotografii din agriesel si agries si nu numai, cred ca agrieselul e cea mai frumoasa asezare, cand venim acasa in vacanta din strainatate ne oprim in farful dealului la cruce si admiram peisajul. E ceva ce nu poti spune in cuvinte. Felicitari pentru pzele facute.CRISTI (ginerele lui dumitru purja agriesel).

    RăspundețiȘtergere
  6. Ma bucur tare mult ca fotografiile astea ajung si la oamenii care au legatura cu Agriesul/Agrieselul, satul meu de suflet.
    Multumesc pentru vorbele frumoase, dar nemeritate, si salutari tuturor oamenilor dragi din Agries!!!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte frumos, nu as renunta la Agriesel pentru nimic in lume. Doar acolo poti vedea peisaje dea dreptul uimitoare si chiar daca le vezi zi de zi nu te poti satura de ele niciodata.

    RăspundețiȘtergere
  8. si eu sint indragostita de Agriesel, unul din visele mele este sa imi pot cumpara acolo o casuta si sa ma mut cu sotul meu. sper ca intr-o zi sa pot sa il implinesc!

    RăspundețiȘtergere