marți, 20 iulie 2010

NOSTALGIC VIS S.R.L.

Jugur, jud. Argeș
































4 comentarii:

  1. Excelent ai surprins atmosfera si portretele sunt foarte expresive; e genul de pictures stories pe care il consider cel mai complex.
    :) ce taree !!! : "S.C. Nostalgic vis S.R.L."...asta imi aduce aminte de o bodega de pe Valea Doftanei : "Moment poetic" :))

    RăspundețiȘtergere
  2. eiii, lauzi prea mult ce nu merita...
    ce-i drept, e un sat frumos de tot, dar te-ntorci de-acolo cu sufletul rupt in doua... batrinelul la care am stat noi (avea 90 de ani) era atit de singur, incit am plecat cu toata tristetea si singuratatea lui.
    uneori ma gindesc cit de corect este sa intram asa in casele si in sufletele batrinilor astora. batrinelul asta chiar ne zicea: "Sa n-ai cu cine vorbi, sa n-ai cu cine-ti imparti singuratatea. Acum ati venit voi si mi-ati umplut casa, dar dupa ce plecati ramin tot singur. Si stau si pling ca prostu, nu stiu ce am de tot pling asa, ca-nainte nu eram asa..."
    of

    RăspundețiȘtergere
  3. o fi profunda, o fi superficiala... dar sigur e romania cum o simt si cum o vad eu. :)

    RăspundețiȘtergere